top of page

עבר בלתי נשכח ושיקום מחוץ לקופסא

ביום שני ה-24.10 יתקיים בית הנסן, בירושלים האירוע במסגרת פסטיבל טלביה -


בתוכנית > 19:00 - סדנא ״מבוא לחיים בחברת המעקב״ נדון על האופן שבו טכנולוגיות מעקב ופיקוח חדרו לכל תחומי חיינו - בבית, בעבודה, בבתי ספר, במרחב הציבורי ובחיי הפנאי. נבין יחד איך נאסף מידע (Data) - ולשם מה? ואיך ניתן לצמצם את הנזקים של המעקב. בהנחיית ד״ר רונן אידלמן מהמכון לטכנולוגיה חיובית. https://www.positive-tech.net

20:00 - שיקום והזדמנות לחיים חדשים - היכרות עם בית המשפט הקהילתי, מודל חדשני לשיקום עוברי חוק. נחשף לדרך השיקום הייחודית של בית המשפט הקהילתי אשר מבקש לטפל בבעיות השורש שהביאו להעבירה, על מנת לאפשר לעוברי החוק לצאת ממעגל העבריינות, לשקם את חייהם, ולהשתלב מחדש בחברה. המפגש יכלול שיח משותף עם השופט הקהילתי, צוות התוכנית ובוגר התכנית, והצצה לסדרת הדוקו שנעשתה ב״כאן 11״ החושפת את הצופה לסיפורם של משתתפי התוכנית אשר בחלק גדול מהמקרים הם קורבנות בעצמם לצד הגיבורים שמאחורי הקלעים: הפרקליטים, הסניגורים והעובדים הסוציאליים שמלווים אותם.


״עבר בלתי נשכח ושיקום מחוץ לקופסא״ במסגרת פסטיבל טלביה - סדרה של מפגשים קהילתיים, סיורים, מוזיקה, תרבות והיסטוריה שכולו פרי עמלם של תושבות ותושבי השכונה ומתקיים זו השנה השנייה בתאריכים 20.10- 3.11.


בית הנסן, גדליהו אלון 14, ירושלים

bottom of page